ارز دیجیتال

نشانه های فن در باشگاه های فوتبال طرفدار ژاپن رونق می گیرد

نشانه های فن در باشگاه های فوتبال طرفدار 101 ژاپن رونق می گیرد
منبع: Adobe / Nomad_Soul

مقدمات فوتبال در المپیک توکیو در حال انجام است ، اما علاقه مندان به رمز و راز ورزش ، گذشته از زمین بازی و نحوه تأمین مالی باشگاه ها را دنبال می کنند – و اینکه توکن های باشگاهی چه نقشی می توانند بازی کنند.

باشگاه های ژاپنی در همه سطوح – از باشگاه های طرفدار در لیگ J1 ژاپن تا اخیراً ایجاد شده ، تیم های پایه غیر لیگ در حال حاضر مفهوم مالکیت مشترک با طرفداران را از طریق نشانه های باشگاهی و همچنین معاملات اسپانسر رمزگذاری ، غیر رمز قابل قبول (NFT) گره زدن و بیشتر.

آخرین باشگاهی که غوطه ور شده است YSCC یوکوهاما، لیگ دسته سوم J3. مطابق با انتشار یک خبر مطبوعاتی ، این باشگاه از زمان راه اندازی در ماه مه سال جاری ، کمتر از ۰.۵ میلیون دلار از علائم هواداری کاملاً تجاری را به فروش رسانده است.

این باشگاه فقط یکی از تعداد فزاینده ای است که تیم ها از فناوری شرکت رمزنگاری استفاده می کنند فانسی. و YSCC به هواداران توکن خود قول داده است که برای طراحی یکنواخت ، جوایز بازیکن سال / ماه ، جلسات قبل از بازی با کارکنان و دسترسی به بلیط های VIP یا مسابقات ویژه حق رأی دهد.

اما بیشتر از این مزایای فوری ، باشگاه های ژاپنی اظهار داشتند که نشانه های آنها در واقع به هواداران اجازه می دهد تا در موفقیت این باشگاه سرمایه گذاری کنند. اگر باشگاهی مانند YSCC ، به عنوان مثال ، صعود به لیگ J2 یا حتی یک روز به J1 برسد ، ارزش سکه می تواند به طرز چشمگیری افزایش یابد.

علائم هواداری در فوتبال اروپا رایج است ، با کلان باشگاه هایی مانند ایتالیا یوونتوس، آث میلان و روما، و همچنین فرانسه پاری سن ژرمن همه سکه های فن را راه اندازی می کنند.

اما اینها باشگاه های عظیمی هستند که جذابیت بین المللی زیادی دارند. به همین ترتیب ، سکه های آنها در مبادلات جهانی مانند بینانس. ابتکاراتی مانند YSCC در نقطه مقابل این مقیاس قرار دارند ، با تمرکز بر باشگاه های جدیدتر با کانون های هواداری کوچکتر – اما به هواداران پایه اجازه می دهد تا در ابتدای سفرهای فوتبال و مالی این تیم ها وارد شوند.

YSCC موفقیت در راه اندازی توکن خود را با یک مسابقه ویژه برای طرفداران دارنده رمز در برابر رقبای J3 مشخص کرد کاماتاماره سانوکی.

به دارندگان سکه نیز یادگاری رایگان داده شد و اجازه داده شد در رویدادهای داخل زمین شرکت کنند.

در ماه مه ، یک مربی سابق تیم J1 گفت Cryptonews.com که “امروزه بیشتر و بیشتر می شنوم جوانان جوان متفکر که در حال راه اندازی باشگاه های فوتبال هستند در مورد استفاده صحبت می کنند [blockchain and crypto] به عنوان راهی برای جمع آوری پول. “

Financie همچنین نشانه هایی را برای باشگاههای کاملاً جدید مانند اینها راه اندازی کرده است Coedo Kawagoe FC، در سال ۲۰۲۰ توسط دو تاجر محلی در ۲۰ سالگی راه اندازی شد. رقبای Coedo غیر لیگ Shibuya City FC همچنین داشته باشد راه اندازی شد توکن با همان سیستم عامل.

پیوند بین فوتبال و رمزنگاری در ژاپن در حال افزایش است.

کیسوکه هوندا ، یکی از بزرگترین ستارگان فوتبال ژاپن در سالهای اخیر ، طرفدار مشتاق رمزنگاری و بیت کوین (BTC) علاقهمند. Football Channel گزارش داد ، علی رغم اینکه اکنون در گرگ و میش حرفه ای خود قرار دارد ، در ماه فوریه هوندا اعلام کرد که مایل است در هر باشگاهی که به او BTC 1 پرداخت کند بازی کند (از طریق یاهو ژاپن).

در همین حال ، رقبای بزرگتر شهر YSCC ، یوکوهاما مارینوس، این ماه یک شراکت و پیراهن به وجود آورد قرارداد حمایت مالی با ریمیکس پوینت، مجری BITpoint تبادل رمزنگاری دومی ادعا کرده است که قصد دارد NFT های با مضمون Marinos را برای طرفداران توسعه دهد.

همچنین ، یک باشگاه بزرگ فوتبال اسپانیا والنسیا قرار است فصل آینده به عنوان بخشی از یک همکاری جدید با ، رمز هواداران خود ، VCF را روی پیراهن هایشان بازی کند چلیز (CHZ) ، ارائه دهنده بلاکچین دارای پلت فرم تعامل طرفداران Socios.com ، گزارش شده SportsPro. دو طرف می گویند والنسیا اولین تیم در جهان خواهد بود که نشانه هواداران خود را در جلوی پیراهن خود تبلیغ می کند. شرایط مالی این معامله فاش نشده است ، اما وب سایت ۲Playbook گزارش می کند که با ۵.۷ میلیون دلار سالانه که توسط بوک بوک آنلاین پرداخت می شود مطابقت ندارد بوین.
___
بیشتر بدانید:
گفته می شود که FC بارسلونا درمورد حمایت مالی پیراهن با شرکتهای رمزنگاری صحبت خواهد کرد
فدراسیون فوتبال مکزیک کارت قرمز فروش سهام NFT لیگ لیگ را نشان می دهد

تهیه و ترجمه توسط حرف مفید لینک به منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =