ویندوز

CD Projekt انکار نمایشی Cyberpunk 2077 E3 “تقریباً کاملاً جعلی” بود

یک سیب زمینی داغ: گزارش اخیر که سایبرپانک ۲۰۷۷ را روشن می کند ، دلیل اصلی بروز مشکل در بازی را مدیریت ضعیف می داند و ادعا می کند که توسعه واقعاً تا سال ۲۰۱۶ آغاز نشده و نسخه نمایشی E3 2018 Cyberpunk 2077 “تقریبا کاملاً جعلی” بوده است. اکنون ، آدام بدووسکی ، رئیس CD Projekt ، با توجیه اقدامات استودیو و اصلاح برخی جزئیات دقیق تر گزارش ، به ادعاها پاسخ داده است.

فقط چند روز بعد از گزارشی از بلومبرگ ، CD Projekt Red نقشه عذرخواهی و توسعه عمومی Cyberpunk 2077 را صادر کرد سوله ها در مورد سالهای منتهی به راه اندازی پر دردسر بازی ، نکات بیشتری در اختیار شما قرار می گیرد. داستان ادعا می کند که در حالی که این بازی برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ اعلام شد ، توسعه به درستی تا سال ۲۰۱۶ آغاز نشد. در آن زمان ، آدام بدووسکی مسئولیت کارگردانی را بر عهده گرفت و استودیو هنوز در مورد برخی از عناصر اصلی Cyberpunk 2077 تصمیم می گرفت ، مانند اینکه آیا اول شخص باشد یا نباشد. وقتی CDPR به طور علنی اعلام کرد که این بازی در سال ۲۰۲۰ آغاز می شود ، برخی از کارکنان استودیو نمی توانند آنچه را می شنوند باور کنند.

بلومبرگ می نویسد: “هواداران خوشحال بودند ، اما در داخل ، برخی از اعضای تیم فقط می توانستند سر خود را خراشیده کنند ، از اینکه آنها چگونه می توانند بازی را تا آن زمان به پایان برسانند. یک نفر گفت که آنها فکر کردند این تاریخ یک شوخی است. بر اساس پیشرفت تیم ، آنها انتظار داشتند بازی در سال ۲۰۲۲ آماده شود. توسعه دهندگان برای تأخیر بازی ، میم ها را ایجاد کردند و در مورد زمان وقوع آن شرط بندی کردند. “

این گزارش می افزاید که Cyberpunk 2077 چشمگیر نسخه ی نمایشی E3 2018 “تقریباً کاملاً جعلی” بود و افزود: “CD Projekt هنوز سیستم های اساسی بازی را نهایی و کدگذاری نکرده است ، به همین دلیل بسیاری از ویژگی ها مانند کمین های اتومبیل در محصول نهایی گم شده اند. توسعه دهندگان گفتند که احساس کردند نسخه ی نمایشی هدر دادن ماه هاست که باید به سمت ساخت بازی می رفت. “

موانع زبان در تیم CD Projekt Red و انتقال نهایی آن به کار از راه دور به موضوعات کمکی نکرد ، و اجباری کرانچ زندگی سازنده را برای توسعه دهندگان به جهنمی تبدیل کرد. آدریان جاکوبیاک ، برنامه ساز صوتی سابق در استودیو ، توضیح داد که او معمولاً ۱۳ ساعت در روز کار می کند. وی گفت: “من چند دوست دارم که خانواده های خود را به دلیل این نوع از شهدا از دست داده اند.”

همه اینها صحنه تاریکی را رقم می زند و ما می دانیم که داستان چگونه پایان می یابد – با اجرای Cyberpunk 2077 ناخوشایند در کنسول های نسل آخر ، به مشتریان ارائه می شود بازپرداخت، و بازی در نهایت بودن است کشیده از فروشگاه PlayStation. با این حال ، در حالی که CD Projekt Red وضعیت نامناسب بازی را انکار نمی کند ، رئیس استودیو Adam Badowski با برخی از نکات مطرح شده در گزارش بلومبرگ مخالفت کرده است.

در یک پست طولانی در توئیتر ، بدووسکی نسخه نمایشی E3 Cyberpunk 2077 را “کار در حال پیشرفت” توصیف کرد و افزود که “بازی نهایی ما بهتر از آن نسخه نمایشی است.”

Badowski همچنین نسخه PC را برجسته کرد مثبت بررسی ها ، ضمن تأیید اینکه Cyberpunk 2077 در کنسول ها “مورد دیگری است”




Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 2 =