Crystal Remastered patch نوید عملکرد بهتر سخت افزارهای مدرن را می دهد

خط پایین: نسخه Crysis Remastered دور از انتظار طرفداران دیرینه نبود ، اما با هر وصله جدید نزدیک تر می شود. و از آنجا که می دانیم Crysis 2 Remastered در لیست نسخه های آینده قرار دارد ، امیدواریم که ممکن است به همین اندازه از مشکلات شکستن بازی رنج نبرد.

Crysis Remastered پس از بیش از دو ماه در سپتامبر راه اندازی شد تاخیر و وعده های زیادی که یک بار دیگر می دهد ذوب شدن رایانه های شخصی (اما فقط از طریق راه انداز Epic Games به عنوان یک انحصار زمان دار) و کنسول ها به لطف کیفیت بالا ، ویژگی های گرافیکی طاقت فرسا مانند ردیابی اشعه API-agnostic و بافت های با وضوح بالا.

این بازی قرار بود طرفداران طولانی مدت را با سازگاری پیشرفته با سخت افزار مدرن و ارائه فنی بهتر به خود جلب کند ، اما تاکنون ثابت شده است که تا حدودی ناامید کننده است رهایی. و این سیستم نیست الزامات، که به قدری سخاوتمندانه هستند که حتی به رایانه های شخصی قدیمی نیز امکان اجرای آن را می دهند ، مشروط بر اینکه نمی خواهید روی VRAM کارت گرافیک خود نصب کنید و آن را با کیفیت ۴K اجرا کنید همزمان (DLSS هنوز MIA است).

گیمرها با دیدن اینکه Crysis Remastered ، هرچند از نظر بصری خیره کننده نسبت به نسخه اصلی ، از بسیاری از محدودیت های مشابه رنج می برد ، متعجب شدند. به عنوان مثال ، نسخه جدید به دلیل محدودیت استفاده از یک پردازنده مرکزی در حالی که از محدودی دیگر استفاده محدود می کند ، بسیار محدود شده است ، که به نوبه خود منجر به استفاده ناچیز از GPU در مورد کارت های گرافیک سطح بالا و میان رده می شود. .

با این حال ، یک وصله جدید منتشر شد این هفته این امیدواری را ایجاد می کند که Crysis Remastered به تدریج به همان چیزی تبدیل می شود که امیدواریم باشد – بازی که در آن فیزیک شاخ و برگ کار می کند ، اشکالات نور وجود ندارد ، نشت حافظه غیرممکن است و افت نرخ فریم تصادفی یک اتفاق نادر است. در اینجا لیستی از تغییرات وجود دارد:

  • بهبود کلی عملکرد برای سیستم های با مشخصات بالا.
  • پیشرفت های انجام شده در عملکرد سیستم های مبتنی بر AMD که در آن ردیابی اشعه بسیار زیاد تنظیم شده است.
  • بهبودهای انجام شده در گزینه تنظیمات بهینه در تنظیمات گرافیکی. اکنون انتخاب ها باید با قابلیت های رایانه شما مطابقت داشته باشند.
  • وقتی تنظیمات کیفیت سایه روی “خیلی زیاد” یا “آیا می توان Crysis را اجرا کرد” تنظیم شد ، برخی از نورهای موجود در بازی را از دست داد.
  • پیشرفت های انجام شده در raytracing وقتی روی “بسیار زیاد” تنظیم شود.
  • بهبودهای انجام شده برای مشاهده آب در موارد مختلف برای GPU های RTX (تابش خیره کننده طبیعی تر است ، مصنوعات درخشان حذف شده / اثر دانه).
  • مشکلی را برطرف کرد که منجر به کاهش ۱۰ when فریم در ثانیه هنگام استفاده از Borderless در پنجره تمام صفحه یا تمام صفحه شود.
  • مشکلی را حل کرد که باعث خاموش شدن قاب در هنگام خزیدن بر روی بدن دشمن کشته شد.
  • رفع نشتی حافظه که ممکن است در ابتدای بازیابی – دهکده رخ دهد.
  • مشکلی برطرف شد که راه اندازی بازی با HDR فعال باشد باعث می شود مصنوعات در طول برش ها ظاهر شوند.
  • مشکلی را حل کرد که باعث شد منبع نور پس از شلیک سلاح مستقیماً در زیر بازیکن ظاهر شود.
  • مشکلی را برطرف کرد که باعث شد پیشاهنگان Ceph پس از مرگ منفجر نشوند و این امر بر صفحه تأثیرگذار بود.
  • مسیر / AI را برای چندین Ceph Scout در Exodus -Shere حل کرد.
  • مشکلی را حل کرد که باعث شد حالت سرعت سرعت در حالت کلاسیک نانویی ، انرژی بیشتری را از آنچه در نظر داشت تخلیه کند.
  • رفع اشکال در جایی که متن “ضامن / تغییر سلاح” با ضامن “سلاح برد کوتاه” در برخی از زبانها همپوشانی داشته باشد.
  • رفع نوک ابزار برای رنگ آمیزی هدف برای حمله هوایی به Onslaught – Tank (دیگر هیچ رشته @ نیست)
  • تصادفی را که می تواند در Rescue – Relic رخ دهد برطرف کرد.
  • برخی از سایه های چشمک زن را در Assault رفع کرد – بندر هنگام “بسیار بالا” یا “CIRC؟” تنظیمات.
  • مشکلی را حل کرد که در آن نقشه کوچک / نقشه بزرگ بسیار کمتر از آنچه در نظر گرفته شده ارائه شده است
  • شی “” جایگزین من “در کنار گیر گیر GPS در Contact – Island را برطرف کرد.
  • رفع اشکالی که به نظر می رسد بازوهای شخصیت ها مسلسل های پیاده نشده باقی می مانند
  • در آنجا مشکلی برطرف شد و کانون توجه قایق هیچ گونه نور قابل مشاهده ای ایجاد نکرد.
  • مشکلی را حل کرد که در آن هنگام هنگام عبور از داخل اتاق در Assault – Harbour ، نور قابل توجه تغییر می کند.
  • بهبودهای صورت گرفته در پوشش گیاهی در تنظیمات “بسیار زیاد”.
  • مشکلی که باعث لرزش آب شد بسته به زاویه دوربین در Assault – Harbour برطرف شد.
  • با استفاده از تنظیمات بهینه مشکلی برطرف شد که باعث مسدود شدن بازی شد.
  • مشکلی را برطرف کرد که باعث شد بازیکن هنگام حرکت در معرض خطر قادر به شلیک نباشد.
  • با دیدن اینکه قایق در حالی که روی آب نجات بود تکان نمی خورد ، یک مشکل بصری را حل کرد.
  • مشکلی را که هنگام بارگیری در یک سطح می تواند منجر به خرابی شود برطرف کرد.
  • مشکلی که پس از تغییر تنظیمات گرافیکی و سپس بارگیری مجدد در ماموریت در Reckoning – Fleet ، باعث خراب شدن بازی شد.
  • نقطه قرمز نقطه اکنون مطابق هدف کار می کند و دیگر در هنگام ADSing نقطه را از دست نمی دهد.
  • تصادفی را که می تواند هنگام تلاش برای تغییر اتصال کلیدهای کنترل وسیله نقلیه رخ دهد ، برطرف کرد.
  • رفع چندین خرابی که می تواند هنگام بارگیری یا خروج از بازی رخ دهد.
  • خرابی را که می تواند هنگام بارگیری در سطح دیگری از منوی اصلی رخ دهد ، برطرف کرد.
  • بافت برخی از مناطق را به روز کنید تا دیگر با عنوان “جایگزین من نکنید” نشان داده نشود.
  • فیزیک گیاهان را برطرف کرد.
  • چندین رشته را در کنترل هایی که با سایر عناصر UI در چندین زبان همپوشانی دارند ، رفع کرد.
  • پاشش های غیر طبیعی حاصل از انداختن وسایل به آب را برطرف کنید.
  • تصادفی را که می تواند در Assault- Harbour رخ دهد و در نتیجه نشت حافظه ایجاد شده است برطرف کرد.
  • چراغ چشمک زن بنفش را بر روی موتور VTOL در Sphere – Exodus و Rescue – Relic ثابت کرد.
  • تصادفی را که می تواند هنگام مرگ از مین در دهکده – بازیابی رخ دهد ، برطرف کرد.
  • یک عکس برگردان نامناسب را که در رایانه در Reckoning – Fleet ظاهر می شود ، برطرف کرد.
  • دکمه برگشت در انتخاب مأموریت اکنون مطابق با هدف کار می کند.
  • در Onslaught – Tank سنگها را از هوا خارج کرد.
  • بافت کشیده ای که در Onslaught – Tank روی زمین ظاهر می شود را برطرف کرد.
  • موسیقی پس زمینه Scene را در سطح بازیابی ۲ برطرف کرد.
  • روشنایی حجمی از دست رفته را با General on Awakening – Mine اضافه کرد.
  • برخی از مصنوعات سیاه را که بسته به زاویه دوربین ، در Awakening – Mine ، در یکی از تریلرهای KPA روی در ظاهر می شوند ، برطرف کرد.
  • مشکلی را حل کرد که مهمات با ظرفیت بالا پس از تغییر به یک مشکل راحت ترمیم نمی شوند.
  • مشکلی را حل کرد که بسته به حالت شلیک باعث می شد اسلحه متفاوت بنظر برسد.
  • لاک پشت اول اکنون در تنظیمات گرافیکی کم در Contact – Island قابل مشاهده است.
  • مشکلی را برطرف کرد که باعث تغییر بافت زمین در مقابل پخش کننده شد.
  • تصادفی را که می تواند هنگام بارگیری در Recovery – دهکده پس از اتمام Reckoning – ناوگان رخ دهد ، برطرف کرد.
  • کره “Replace me” را که در کوههای Assault – Harbour قابل مشاهده بود ، برطرف کرد.
  • دارایی کابینه را در اتاق رئیس در Awakening – Mine ثابت کرد.
  • برخی از تغییرات قابل توجهی را که با نورپردازی رخ داده است بسته به زاویه دوربین در Reckoning – Fleet برطرف کرد.
  • تصویری را که روی زاویه دوربین در Reckoning – Fleet تغییر می کند بر روی صفحه نمایش ثابت کرد.
  • گزینه اتصال Open / Close PDA را حذف کرد زیرا برای تک پخش کننده استفاده نمی شود (قبلاً فقط برای چند نفره در نسخه اصلی استفاده می شد).
  • پیشرفت های انجام شده در سایه Nomad برای مطابقت بیشتر با Original Crysis on Core – Core.
  • برخی از آوارهای موجود در بافت را که در برش در Contact وجود داشت ، برطرف کرد.
  • گلوله ها اکنون در هنگام اصابت به اشیایی مانند اتومبیل (سوراخ های گلوله و علائم سوزش) نشانه های صحیح را برجای می گذارند.
  • مشکلی برطرف شد که از تغییر برخی کنترل ها در منو به بازیکنان جلوگیری می کرد.
  • مشکلی را که باعث ایجاد خوشه قاب در هنگام ورود به مناطق خاص شده است برطرف کرد.
  • LOD خانه را در Recovery – Village بهبود بخشید.
  • برخی از اثرات ذره ای را که در برج آخر در برج رئیس قابل مشاهده بود ، برطرف کرد.
  • جزئیات با وضوح پایین را که روی یک تابلوی راهنما در Reckoning – Fleet نشان داده شده است ، برطرف کرد.
  • مشکلی برطرف شد که باعث شد موهای سربازان کره ای بسته به زاویه دوربین تغییر رنگ دهد.
  • مشکلی که منجر به ظهور آثار در حین انفجار نهایی در Reckoning – Fleet شد.
  • رفع اشکالی که باعث شد منبع آتش زیر زمین در Core قابل مشاهده باشد.
  • تصاویری از آتش سوزی Core را بهبود بخشید تا مطابقت بیشتری با نسخه اصلی داشته باشد.
  • مشکلی را برطرف کرد که باعث درخشش لامپهای داخل تریلرهای کره ای نشد.
  • مشکلی را برطرف کرد که اگر آرام آرام به سمت پوشش دود در Core – Core بروید ، منجر به حمله بیگانه نشود.
  • مشکلی را برطرف کرد تا باعث شود جلوه شکوفه در نور بسیار شدید باشد.
  • مشکلی که باعث شد سنگ در بهشت ​​گمشده در یخ ظاهر شود – یخ.
  • مشکلی که منجر به تغییر قابل توجه LOD در هنگام مشاهده مسیرهای مخزن از فاصله نزدیک شد ، برطرف شد.
  • رفع اشکالی که باعث از بین رفتن لامپهای سقفی شد و پس از شلیک در Recovery – Village.
  • مصنوعی سایه ای سوسو زده را که در ابتدای بهشت ​​گمشده – یخ بر روی یک کامیون ظاهر می شود ، برطرف کرد.
  • مشکلی را حل کرد که اگر مدل پیکاپ Scar بر روی آن ناپدید شود ، Relic – Rescue.
  • جزئیات بافت مهمات آتش زا را بهبود بخشید.
  • مشکلی را حل کرد که بسته به زاویه دوربین باعث از بین رفتن دود شعله ور می شود.
  • مشکلی را حل کرد که باعث بسته شدن دیدگاه شما در هنگام استفاده از دوربین شکاری شد
  • گرد و غبار از دست رفته VFX را در بیداری – معادن برطرف کرد.
  • خرابی را برطرف کرد که اگر نام کاربری ویندوز شما به فارسی باشد ، ممکن است رخ دهد.
  • مرزهای قابل توجه مه از حضور در فضای داخلی در Exodus – Sphere را برطرف کرد.
  • پیشرفت های صورت گرفته در تصاویر چرخ های کامیون ها چرخ های شکسته دیگر بافت سیاه ندارند.

در این مرحله ، دشوار است که Crysis Remastered را با قیمت کامل ۳۰ دلار پیشنهاد دهید ، به خصوص هنگامی که تعداد زیادی حالت گرافیکی برای آزمایش با نسخه اصلی در آن وجود دارد. ذخیره دستی هنوز در نسخه جدید وجود ندارد ، که می تواند برای برخی از افراد معامله گر باشد.

خبر خوب این است که Epic Games در حال برگزاری یک بازی است فروش جمعه سیاه که می تواند قیمت را به سطح قابل قبولی کاهش دهد ، بنابراین اطمینان حاصل کنید لیست علاقه مندی ها بازی در فروشگاه

با وجود انتشار ناقص ، ما می دانیم که Crytek در حال کار بر روی یک Remaster از Crysis 2 کامل با بسیار گران قیمت Denuvo DRM، گرچه این شرکت هنوز اعلام رسمی نکرده است. اسناد فاش شده همچنین وجود “Crysis Next” ، یک رویال نبرد رایگان برای بازی آینده با حداکثر ۱۰۰ بازیکن در هر بازی را پیشنهاد می دهد. فقط می توان امیدوار بود که Crytek تا زمانی که تصمیم به رسمی شدن این دو بازی بگیرد ، کنترل کیفیت خود را بهبود بخشد.




Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =