تکنولوژی مفید

پنج روند کلیدی تجربه مشتری برای درک در سال 2022

حتی پس از گذشت 20 ماه از همه‌گیری، نحوه تعامل کسب‌وکارها با مشتریان خود همچنان در حال تکامل و تغییر است. بسیاری از گرایش‌هایی که در آغاز قرنطینه به‌دلیل ضرورت پدیدار شدند، مانند تغییر عمده‌فروشی به دیجیتال، اکنون ویژگی‌های فرسوده رویکرد کسب‌وکارها به تجربه مشتری هستند. با این حال، بسیاری از گرایش‌هایی که بر اساس این خط پایه دیجیتالی ایجاد می‌شوند، می‌توانستند 10 سال پیش نوشته شده باشند – این تجربه مشتری 2.0 است، اما بسیاری از ویژگی‌های کلیدی آن برای کسانی که این فضا را تماشا می‌کنند آشنا هستند.


منبع : سایت تک رادار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + بیست =