تکنولوژی مفید

SMB ها به دلیل عدم تمایل به صحبت در مورد امور مالی باز می مانند


محققان جدید ادعا می کنند که صاحبان مشاغل کوچک بیش از حد خجالت می کشند که به مشتریان و مشتریان خود در مورد پرداخت های دیرهنگام آسیب نزنند و به نتیجه نهایی آنها آسیب برساند و از رشد بیشتر آنها جلوگیری کند.

بر اساس گزارشی از GoCardless ، که از بیش از 1000 تصمیم گیرنده SMB نظرسنجی کرده است ، تقریباً یک سوم (29)) از مشتریان خود درخواست پرداخت نمی کنند. علاوه بر این ، سه چهارم (73)) حتی برای جلوگیری از مکالمه ناخوشایند در مورد پرداخت ، مایلند تا 10 turn از درآمد سالانه خود را کنار بگذارند.


لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =